FAQ
Jeg glemte at hente pakken
Hvis du ikke afhenter din pakke til tiden, vil pakken blive returneret til os. Vi refunderer derefter din ordre.* Vi trækker dog fragtomkostningerne forbundet med returneringen. På denne måde betaler du for returneringen, selvom du har glemt at afhente pakken.
*Vi udsteder ikke refusion på varer med tilpassede detaljer. Det gælder for eksempel vores navngivne højdemåler og vores bordkort.
Hvilke betalingsmetoder accepterer du?
Vi accepterer en række forskellige betalingsmetoder, herunder kredit- og betalingskort, bankoverførsler og e-wallets. Detaljerede oplysninger om tilgængelige betalingsmetoder kan findes på betalingssiden på vores hjemmeside.
Vend tilbage
Hvis du har et problem med en vare, bedes du læse vores returpolitik her. Kontakt vores supportteam. Vi står klar til at diskutere dit problem og give dig løsningsmuligheder, herunder returnering eller ombytning af varer.
Levering
Vi gør normalt vores bedste for at levere hurtig levering. Leveringstiden er normalt angivet under det specifikke produkt. Hvis levering sker uden for Danmark eller EU, øges leveringstiden med flere dage. Bestiller du flere forskellige varer med forskellig leveringstid, vil leveringstiden være den samme som varen med den længste leveringstid.
De fleste produkter pakkes samme hverdag, hvis de bestilles før kl. 13.00 og sendes næste hverdag. Komplekse produkter og bulkordrer tager lidt længere tid at producere. Detaljeret information om levering og omkostninger kan findes på leveringssiden på vores hjemmeside.
Hvordan hænger man produktet op?
Der sendes en passende mængde klæbemiddel, som du kan hænge produkterne med på den eventuelle væg. Der er ingen garanti for, at klæberen faktisk holder vores produkter til din væg. Dette skyldes, at overflader kan være forskellige og komplekse.
Kan jeg bestille personlige varer med navn eller logo?
Ja, vi tilbyder personaliseringstjenester. Du kan bestille varer med navn, logo eller anden specialindgravering. Kontakt os for at diskutere dine personlige behov, og vi vil bestræbe os på at producere dette produkt til dig.
Kan varer personliggjort med navn eller logo returneres eller ombyttes?
Varer, der er personliggjort med navn eller logo, kan ikke returneres eller ombyttes, medmindre de er defekte eller ikke opfylder dine specifikationer. Vi anbefaler, at du tjekker oplysningerne omhyggeligt, inden du bestiller, for at undgå fejl.
Hvorfor lugter produktet brændt?
Nogle af vores produkter fremstilles ved at laserskære produkter fra et enkelt stykke træ. Derfor får produktet en sort kant og kan have en brændende lugt. Lugten aftager med tiden.
Hvorfor skal jeg være forsigtig, når jeg åbner en pakke?
Nogle af vores produkter kan være meget skrøbelige. Det kan for eksempel være vores navneskilte/kort. Da dette er en sammenhængende tekst, der har skrøbelige dele. Derfor gør vi alt for at pakke din ordre bedst muligt. Når du har modtaget dit navneskilt, fastgøres det med tape. Tapen skal fjernes med stor forsigtighed for ikke at beskadige skiltet.
Hvordan skriver man information korrekt?
Husk at bordkort udskrives præcis som du indtaster dem. Under hensyntagen til store bogstaver, mellemrum, bindestreger. Vi retter ikke fejl, da vi muligvis ikke kender den korrekte stavning af din tekst.
Hvad er måderne at pleje træprodukter på?
Pleje af træprodukter er ret simpelt. For at bevare deres skønhed og holdbarhed anbefales det at undgå udsættelse for fugt og ekstreme temperaturer og periodisk aftørre dem med en tør, blød klud. For at bevare den naturlige glans kan du bruge specielle olier eller voks til træ.